Sveiki atvykę, prašome Prisijungti arba susikurti Paskyrą

Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Prekių pirkimo ir grąžinimo taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes e-parduotuvėje www.gelesmanufaktura.lt (toliau – Pirkėjas), ir UAB „Sodo dizainas“ (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę. Įsigydamas prekes Pirkėjas sutinka šių Taisyklių laikytis.

2. Pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymas. Prekių užsakymas.

2.1. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, užpildęs užsakymo formą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo.
2.2. Gėlės bei puokštės užsakomos iš prekių e-katalogo bei tuo metu sandėlyje esančių produktų. Skintos gėlės, jų puokštės, kompozicijos ar augalai gali skirtis nuo pavaizduotų katalogo nuotraukose dėl sezoniškumo, o taip pat dėl kiekvienos gėlės ir augalo unikalumo – nėra ir negali būti visiškai vienodų dviejų gėlių. Puokštė gali atrodyti šiek tiek kitaip, nei parodyta internetinės parduotuvės kataloge. Puokštės ir gėlės išvaizda priklauso nuo išsiskleidimo lygio, nuo auginimo ypatybių. Puokštės yra sezoninės, surištos iš tuo metu žydinčių gėlių. Sudėtis labai priklauso nuo metų laiko ir nuo sezono, todėl gėlės gali skirtis. Tačiau spalvos, forma ir stilius išlieka tokie patys, nepriklausomai nuo metų laiko.

Nuotraukos yra meninės, skirtos įspūdžiui sukelti. Reali gėlių ir augalų išvaizda gali skirtis nuo nuotraukoje pavaizduotos prekės. Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Atspalviai priklauso nuo fotografavimo ypatumų, nuo apšvietimo ir nuo ekranų nustatymų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Jei kyla abejonių dėl nurodyto produkto savybių, kreipkitės į pardavimų vadybininką prieš įsigyjant prekę. Gėlės ar augalo dydis protingose ribose negali būti skundų ir pretenzijos pagrindas, nes dydis priklauso nuo augalo augimo stadijos ir brandumo, nuo sezono, o gėlės žiedo dydis priklauso nuo išsiskleidimo stadijos, nuo žiedo amžiaus.

Pardavėjas negali garantuoti, kad užsakymo vykdymo dieną turės ypatingų, egzotiškų, trumpo sezoniškumo gėlių. Tokiu atveju užsakymas Pardavėją turi pasiekti ne vėliau kaip prieš 10-14 darbo dienų. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pateikti užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 10 darbo dienų. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepateikimą.

2.3. Prekės užsakomos iš prekių e-katalogo bei tuo metu sandėlyje esančių produktų. Prekių spalva ir atspalviai gali skirtis nuo pavaizduotų katalogo nuotraukose dėl fotografavimo ir atvaizdavimo ekrane ypatumų ir nustatymų, dėl fotografavimo filtrų ir apšvietimo. Prekė gali atrodyti šiek tiek kitaip, nei parodyta internetinės parduotuvės kataloge. Nuotraukos yra meninės, skirtos įspūdžiui sukelti. Reali prekių išvaizda gali skirtis nuo nuotraukoje pavaizduotos prekės. Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Jei kyla abejonių dėl nurodyto produkto savybių, kreipkitės į pardavimų vadybininką prieš įsigyjant prekę. Prekė laikoma kokybiška, jie ji atitinka Internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį, matmenis ar aprašymą.

3. Pirkėjo teisės

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.

3.2. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju, apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju tik tuo atveju, jei prekė yra kokybiška, nebuvo sugadinta, panaudota ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda.
Pagal LR Vyriausybės patvirtintas „Mažmeninės prekybos taisykles“(15 punktas) – gėlės ir augalai yra nekeičiami ir negrąžinami. Gyvi augalai, gėlės ir puokštės nesiunčiami paštomatais.

4. Pardavėjo teisės

4.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.

4.2. Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.

4.3. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.

5. Pirkėjo pareigos

5.1. Pirkėjas privalo sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei tokie nurodyti, sudarant sutartį) ir priimti užsakytas prekes. Už prekes Pirkėjas sumoka, naudodamasis savo banku internete, į kurį pateikiama nuoroda iš elektroninės parduotuvės (tuo atveju, jei Pardavėjas su Pirkėjo banku turi sudaręs atitinkamą sutartį), arba atlikdamas mokėjimą iš bet kurio kito banko į Pardavėjo sąskaitą, nurodytą „Kontaktuose“. Taip pat Pirkėjas gali atsiskaityti grynais pinigais ar mokėjimo kortele tik atsiimant prekes Pardavėjo parduotuvėse.

5.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

5.3. Pirkėjas privalo patvirtinti mokėjimo pavedimą Pirkėjo banke internete, į kurį pateikiama nuoroda iš elektroninės parduotuvės arba atlikti mokėjimą iš bet kurio kito banko ne vėliau kaip per 0,5 valandos nuo mygtuko „Užsakyti” paspaudimo. Per šį terminą mokėjimo pavedimo nepatvirtinus, Pardavėjas turi teisę laikyti, kad Pirkėjas atsisakė pirkimo-pardavimo sutarties. Pirkėjo pasirinktos prekės rezervuojamos bei Pardavėjas imasi vykdyti pirkimo-pardavimo sutartį tik tada, kai Pardavėjas gauna pranešimą iš Pirkėjo banko ar Pirkėjo apie atliktą mokėjimą už pasirinktas prekes.

5.4. Pirkėjas, užsakydamas gyvus augalus ir gėles privalo juos atsiimti iš parduotuvės kuo ankščiau, kadangi gyvų augalų ir gėlių kokybė bei būklė gali nukentėti dėl pernelyg ilgo laikymo netinkamomis sąlygomis.  Kurjeriui pristačius augalus, gėles ir puokštes ir informavus telefonu (ar kitais būdais) apie tai Pirkėją, Pirkėjas privalo priimti užsakymą nedelsiant arba kuo greičiau tą pačią dieną. Jeigu Pirkėjo prašymu kurjeris sutinka užsakytus augalus ar gėles pristatyti kitą dieną ar kitaip nukelia užsakymo atsiėmimą, tuomet Pardavėjas negali garantuoti augalo ar gėlių kokybės. Ilgas buvimas pakuotėje gali pakenkti augalams ir gėlėms. Tuo atveju, kai Pirkėjas gėlių ir augalų priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ar remiantis kitokiais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui dėl prekių pristatymo laiko ir prekių būklės.

6. Pardavėjo pareigos

6.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Pardavėjas nesuteikia jokių garantijų, kad elektroninė parduotuvė veiks nenutrūkstamai ar kad duomenų perdavimas bus be klaidų. Pardavėjas neatsako už jokius Pirkėjo nuostolius, susijusius su elektroninės parduotuvės veikimo sutrikimais ir (ar) duomenų perdavimo klaidomis.

6.2. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pateikti užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 10 darbo dienų. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepateikimą.

7. Prekių pristatymas

7.1. Prekes pristato transporto/kurjerių įmonė Pirkėjo nurodytu adresu. Prekes galima atsiimti Pardavėjo tinklo parduotuvėse.

Nemokamas prekių atsiėmimas mūsų parduotuvėse Vilniuje:

Senamiestyje, Rūdninkų g.11/ Ligoninės g. 11 , VILNIUS 8(5) 2615161, 8 614 99 759
I – V 8.30 – 19.00 VI 8.30 – 19.00 VII – nedirbame

PC BIG Vilnius, Ukmergės g. 369, VILNIUS 8 (614) 99769
I – VI 8.30 – 21.00 VII 8.30 – 20.00

Mindaugo Maxima, Mindaugo g. 11, VILNIUS 8 (614) 99749
I – VI 8.30 – 21.00 VII 8.30 – 20.00

PC CUP, Upės g. 9 , VILNIUS 8(614) 99739
I – VII 8.30 – 22.00

7.2. Įprastai prekės pristatomos per 2-7 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes, jei prekės yra Pardavėjo sandėliuose. Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per anksčiau nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Dėl tokių prekių įsigijimo Pirkėjas turėtų susisiekti su Pardavėju el.: eshop@sododizainas.lt. Esant nepalankioms oro sąlygoms, kai vasarą labai karšta ir žiemą žemos minusinės temperatūros, pasiliekame sau teisę koreguoti temperatūrai jautrių prekių (pvz. augalų, šokolado gaminių) pristatymo datą į kitus Lietuvos miestus iki tol, kada temperatūra bus palanki.

7.3. Pirkėjas, sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja kiekvieną dieną tikrinti užsakymo formoje pateikto el. pašto dėžutę, iki bus gautas pranešimas dėl prekių pristatymo.

7.4. Siuntos pristatymo ar atsiėmimo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės ar parduotuvės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.

7.4.1. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje ar popieriniame pristatymo patvirtinime. Arba informuoti parduotuvės atstovą jei prekės atsiimamos parduotuvėje.

7.4.2. Nustačius prekių kiekio ir/ar kokybės ir/ar asortimento neatitikimą(-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju Pirkėjas kartu su transporto įmonės ar parduotuvės atstovu surašo laisvos formos aktą, kuriame pažymi rastus pažeidimus.

7.4.3. Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės ar parduotuvės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos.

7.5. Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.

7.6. Pirkėjas, užsakydamas gyvus augalus ir gėles privalo juos atsiimti iš parduotuvės kuo ankščiau, kadangi gyvų augalų ir gėlių kokybė bei būklė gali nukentėti dėl pernelyg ilgo laikymo.  Kurjeriui pristačius augalus, gėles ir puokštes ir informavus telefonu (ar kitais būdais) apie tai Pirkėją, Pirkėjas privalo priimti užsakymą nedelsiant arba kuo greičiau tą pačią dieną. Jeigu Pirkėjo prašymu kurjeris sutinka užsakytus augalus ar gėles pristatyti kitą dieną ar kitaip nukelia užsakymo atsiėmimą, tuomet Pirkėjas negali garantuoti augalo ar gėlių kokybės. Ilgas buvimas pakuotėje gali pakenkti augalams ir gėlėms.

7.7. Gyvi augalai, gėlės ir puokštės nesiunčiami paštomatais. Augalų ir gėlių į siuntų terminalus nepristatome, nes negalime užtikrinti kokybės!

8. Prekių grąžinimas

8.1. Pirkėjui apsigalvojus, per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos prekė gali būti grąžinta Pardavėjui. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte išvardintų kategorijų tinkamos kokybės prekes. Pagal Mažmeninės prekybos taisyklių 15-ą punktą – (gėlės) augalai nekeičiami ir negrąžinami. Pardavėjas taip pat gali atsisakyti priimti šias prekes:

– parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus;

– laikrodžius ;

– baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus;

– žaislus, žaidimus;

– meno kūrinius;

8.2. Norint grąžinti prekę, apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties per 14 dienų turite informuoti mus raštu, užpildant Pavyzdinę pirkinio atsisakymo formą arba pateikiant aiškų ir nedviprasmišką pareiškimą, kuriame išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti sutarties. Užpildyta ir pasirašyta pavyzdinė sutarties atsisakymo forma arba pareiškimas, kuriame išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti sutarties, turi būti pateikta mums paštu adresu UAB „Sodo dizainas“, Rūdninkų g. 11 , Vilnius, arba elektroniniu laišku adresu eshop@sododizainas.lt. Telefonas pasiteirauti: +370 614 99719.

8.3. Prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo tos dienos, kurią prekes gavote. Jeigu grąžinimo laikotarpio pabaiga sutampa su nedarbo diena, jis pratęsiamas iki artimiausios darbo dienos.

8.4. Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

8.5. Pinigai už prekes bus grąžinti Pirkėjui per 14 dienų nuo pareiškimo apie pirkinio atsisakymą, tačiau pinigų grąžinimas gali būti uždelsiamas negavus grąžinamų prekių arba įrodymo, kad jos išsiųstos.

8.6. Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su prekės dokumentais. Prekės grąžinamos Pardavėjo nurodytu adresu. Prieš grąžinant prekes pirkėjas būtinai turi susisiekti su Pardavėju el. paštu: e-shop@sododizainas.lt

8.7. Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Dūžtančios prekės turi būti supakuotos taip, jog būtų galima saugiai transportuoti.

8.8. Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos, sudaužytos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

8.9. Visais grąžinimo atvejais pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis UAB „Sodo dizainas“ kontaktais ir tik gavęs informaciją iš įmonės darbuotojo vykdyti grąžinimą per kurjerį arba nunešti prekes į įmonės buveinę.

9. Bendra atsakomybė

9.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.

9.2. Atsižvelgdami į LR elektroninio parašo įstatymo 8 str. 3 d. nuostatas, Pirkėjas susitaria su Pardavėju, kad Pirkėjo veiksmų elektroninėje parduotuvėje patvirtinimas prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenimis (atpažinimo kodu) turi Elektroninio parašo įstatymo 8 str. 1 d. įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią (t. y. turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose ir yra leistinas kaip įrodinėjimo priemonė teisme). Visi veiksmai, atlikti naudojantis Pirkėjo atpažinimo kodu, laikomi atliktais Pirkėjo, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių veiksmų pasekmes.

9.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje vaizduojamos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamos kompiuterinės technikos ypatybių.

10. Asmens duomenų tvarkymas
10.1. Paspausdamas mygtuką „Užsakyti“, Pirkėjas patvirtina, kad jis sutinka pateikti Pardavėjui savo asmens duomenis bei neprieštarauja, kad jo pateiktus asmens duomenis Pardavėjas tvarkytų tiek Pirkėjo identifikavimo, sutarčių sudarymo, vykdymo (internetinės prekybos), tiek tiesioginės rinkodaros tikslais. Pardavėjas nurodo, kad Pirkėjo (jei šis yra fizinis asmuo) asmens kodų tiesioginės rinkodaros tikslu Pardavėjas netvarkys.

10.2. Uždėdamas varnelę ties „Naujienų prenumerata“, Pirkėjas nurodo, kad jis sutinka gauti informacinę ir reklaminę medžiagą apie paslaugas, prekes iš Pardavėjo ir (ar) iš jo pasirinktų trečiųjų asmenų registracijos formoje nurodytu ir (arba) kitu Pirkėjo ir (arba) jo atstovų pateiktu adresu ir (arba) SMS žinute ir (arba) skambučiu į nurodytą mobiliojo telefono numerį, ir (arba) elektroniniu paštu.

10.3. Paspausdamas mygtuką „Užsakyti“, Pirkėjas patvirtina, kad jis ir jo atstovai žino turintys teisę atsisakyti pateikti savo asmens duomenis, tačiau supranta, kad asmens duomenys yra reikalingi ir būtini siekiant vienareikšmiai identifikuoti Pirkėją ir (ar) jo atstovus sutarčių sudarymo, vykdymo (internetinės prekybos) tikslais ir nepateikus asmens duomenų ir (ar) nesutikus, kad jie būtų tvarkomi aukščiau nurodytais tikslais, negalės sudaryti ir (ar) vykdyti sutarties.

11. Baigiamosios nuostatos

11.1. Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad visa informacija, kuri pateikiama Pardavėjo elektroninės parduotuvės tinklalapyje (įskaitant, bet neapsiribojant, šias Taisykles, informaciją apie Pardavėją, siūlomas prekes ir paslaugas bei jų savybes, Pirkėjo teisės atsisakyti pirkimo ir pardavimo sutarties įgyvendinimo tvarką, laikoma pateikta Pirkėjui raštu.

12.2. Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

0.000 prekių