Gėlių pristatymas į namus
1. Gėlių ir puokščių užsakymai priimami 24 valandas per parą, užpildžius užsakymų formą internete. Telefonu – kasdien nuo 8.00 iki 19 val .
2. Apmokėti užsakymai pristatomi darbo dienomis, nuo 8 iki 20 val. Vilniaus mieste, atskiru susitarimu- už papildomą mokestį, gėles galime pristatyti ir išeiginių bei švenčių dienomis. Pagal Pirkėjo pageidavimą, Vilniaus mieste, gėles pristatysime jau po kelių valandų. Užsakymai pristatyti gėles tą pačią dieną priimami iki 17 val.
3. Gėlių pristatymo kaina 10 Eurų.
Jeigu Jums nepavyko rasti tinkamų gėlių, puokštės ar kompozicijos susisiekite su mumis telefonu +370 61499719 arba elektroniniu paštu eshop@sododizainas.lt mes pasistengsime Jums padėti.
Prekių pristatymas
Informacija kaip atsiimti siuntą https://www.lpexpress.lt/lt/Naudojimosi-instrukcijos.html#ATSIEMIMAS
Nemokamas prekių atsiėmimas mūsų parduotuvėse Vilniuje:
Senamiestyje, Rūdninkų g.11/ Ligoninės g. 11 , VILNIUS 8(5) 2615161, 8 614 99 759
I – V 8.30 – 19.00 VI 8.30 – 17.00 VII – nedirbame
PC Big Vilnius, Ukmergės g. 369, VILNIUS 8 (647) 14232
I – VI 8.30 – 21.00 VII 8.30 – 20.00
Žirmūnuose Hyper RIMI, Žirmūnų g. 64, VILNIUS 8 (670) 54122
I – VI 8.30 – 21.00 VII 8.30 – 20.00
Savanorių RIMI, Kedrų g. 4, VILNIUS 8 (614) 99749
I – VI 8.30 – 21.00 VII 8.30 – 20.00
Mindaugo Maxima, Mindaugo g. 11, VILNIUS 8 (673) 30080
I – VI 8.30 – 21.00 VII 8.30 – 20.00
VCUP, Upės g. 9 , VILNIUS 8(614) 99739
I – VII 8.30 – 22.00
Pilaitės RIMI, Vydūno g. 4, VILNIUS 8 (614) 99769
I – VI 8.30 – 21.00 VII 8.30 – 20.00
Nemokamas pristatymas:
Užsakymai, kurių vertė 50 € ir daugiau, pristatomi nemokamai. Netaikoma užsakant gėles ir augalus.
Prekių priėmimas ir siuntos būklė
Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ar remiantis kitokiais pirkėjo pateiktais duomenimis, pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite ar prekė ir/ar jos pakuotė nėra pažeista bei pasirašykite važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui ar parduotuvės atstovui surašykite pastabas – laisvos formos aktą apie siuntos pažeidimus arba atsisakykite priimti siuntą. Klientui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl prekių pažeidimų.